POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (RODO) informuję Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących w związku z tym prawach.
Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Adwokacka Natalia Leszczyńska z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 257a lok. U1, 90 – 456 Łódź, NIP: 7292740203, w sprawie ochrony Państwa danych można kontaktować się pisząc na adres administratora wskazany powyżej lub na adres e-mail widoczny na tej stronie.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- zawarcia, wykonania i kontynuacji umów na usługi oferowane przez Administratora,
- sprzedaży usług oferowanych przez Administratora,
- obsługi serwisowej usług oferowanych przez Administratora,
- prowadzenia działań marketingowych przez Administratora samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami,
- dochodzenia roszczeń,
- archiwizacji,
- udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski,
- prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa,
- wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (w szczególności: wystawiania i przechowywania faktur/dokumentów sprzedaży i innych dokumentów księgowych, rozpatrywania reklamacji),
- prowadzenia analiz i statystyk w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Państwa dane osobowe są przetwarzane w następującym zakresie: imienia i nazwiska, stanowisko, danych kontaktowych (e-mail, nr. telefonu) i adresowych, firma reprezentowanego podmiotu, w przypadku przedsiębiorców przetwarzamy dodatkowo: NIP, REGON, adres siedziby, numer rachunku bankowego.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych może być:
- udzielona zgoda;
- konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;
- konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Państwa dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
- podmiotom współpracującym oraz kontrahentom, w związku ze zleconymi przez Administratora działaniami realizowanymi na jego rzecz i w jego imieniu,
- firmom kurierskim i pocztowym, które będą dostarczać do Państwa przesyłki,
- kancelariom prawnym, obsługującym Administratora w zakresie prowadzonych działań,
- podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Administrator zobowiązuje się stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne jak i organizacyjne, aby chronić Państwa dane osobowe.
Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres adekwatny i nie dłuższy od okresów zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w poszczególnych obszarach przetwarzania danych osobowych tj.
- przepisy prawa, które mogą obligować Administratora do przetwarzania danych przez określony czas (np. ustawa o rachunkowości),
- okres przez jaki są świadczone usługi,
- okres, który jest niezbędny do obrony interesów Administratora,
- okres na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto informuję, że macie Państwo prawo do:
- żądania dostępu do dotyczących Państwa danych osobowych w celu sprostowania danych,
- żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
- usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych,
- żądania usunięcia Państwa danych z mojego zbioru danych osobowych,
- prawo do niepodlegania profilowaniu,
- przeniesienia swoich danych osobowych.
Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Państwu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Państwa szczególną sytuacją.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Administratora, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Więcej informacji pod adresem: https://uodo.gov.pl/
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Ciasteczka – informacje dotyczące urządzenia końcowego
- Usługodawca przechowuje zapytania https kierowane do serwera.
- W celu udoskonalenia funkcjonalności Usługodawca oświadcza, iż wykorzystuje pliki cookies. Własne pliki cookies będą wykorzystywane w celu:
- konfiguracji serwisu, tj. dostosowania zawartości stron do wcześniejszych działań podejmowanych przez użytkownika;
- uwierzytelnienia użytkownika i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie (utrzymanie sesji po zalogowaniu);
- realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych;
- prowadzenia analiz oraz monitoringu oglądalności;
- zapewnienia bezpieczeństwa oraz ciągłego działania.
- Każdy Usługobiorca, który nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies obowiązany jest do zmodyfikowania ustawień przeglądarki internetowej. Konfiguracja systemu umożliwiająca korzystanie z plików cookies oznacza zgodę na przechowywanie przez Usługodawcę informacji o których mowa w ustępie 2, zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy z dnia z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1907 z późn. zm.)